Foto referent
“MaxZorg staat 24 uur per dag voor mij paraat”

Mevrouw Bosman krijgt verzorging, verpleging, begeleiding en hulp bij het huishouden via MaxZorg.

Vaak dezelfde verzorgende
"Voorheen kreeg ik zorg via een andere kleine thuiszorgorganisatie. Helaas ging die failliet, waardoor ik naar een grote thuiszorgorganisatie over ging. Toen kwamen er zo veel verschillende verzorgsters over de vloer... en ik had geen vaste zorgtijd. Niet echt prettig. Nu zit ik al een hele tijd bij MaxZorg en heb vaak dezelfde verzorgende. Ze komt goed op de afgesproken tijd."

"Ik krijg 2 keer daags ADL-zorg*. Ik krijg bijvoorbeeld begeleiding als ik naar een restaurant wil. MaxZorg brengt mij weg en haalt mij op. Ook word ik begeleid bij een ziekenhuisbezoek. De mensen van MaxZorg werken netjes en zijn beleefd. Dat stel ik zeer op prijs. Ook de huishoudelijke zorg heb ik via MaxZorg; erg vertrouwd en laagdrempelig."

24 uur bereikbaar
"Mijn kinderen wonen ver weg. Ook familie en kennissen wonen niet dichtbij. Daarom heb ik een centraal alarm via het Rigom, waarbij MaxZorg als achterwacht 24 uur per dag voor mij paraat staat. Een prettig en veilig gevoel".

Digitaal zorgdossier
Ook de - in het buitenland wonende - dochter van mevrouw Bosman vindt het erg fijn dat ze de zorg voor haar moeder op afstand kan volgen. Via het Digitaal ZorgDossier dat online, op een portaal wordt weergegeven.

* Algemene Dagelijkse Levensverrichtingen of Activiteiten Dagelijks Leven